Pentru Haiduci!




sâmbătă, 21 februarie 2009

Primul meu cal...

"Primul meu cal..." 3 cuvinte la fel e greu de strabatut ca si un obstacol de 3 metrii de catre un ponei Shetland. spun cu bucurie in suflet ca am trecut de acest prin hop din drum de ceva vreme, mai exact acum : 1 an, 5 luni si 10 zile ( nu, nu 4 luni, 3 saptamani si 2 zile)
Dar nu am creat aceast blog sa vb de "Primul meu cal" l-am creat sa vorbesc de "Primul vostru cal", pentru ca oricat de usor si lipsit de complicatii ar putea sa para o astfel de achizitie, ea nu este niciodata lipsita de "legaturi" si obligatii. Lucruri pe care eu am de gand sa le disec, bucata cu bucata, pas cu pas, si scarita cu scarita pana punem cap la cap bunele si relele si ajungem la concluzia ca oricat de complicat ar fi MERITA PE DEPLIN orice sacrificiu facut.
Am sa incerc sa fac un mic "Ghid de folosire, ingrijire si iubire a calului in Romania", lucruri care le stiu si care le-am aflat in timp srin cazaturi si coate julite si din sfaturile a multi prieteni si profesionisti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu