Pentru Haiduci!




miercuri, 2 septembrie 2009

Horse Art (Part II:photography)

Acum trecem la un Topic mult mai variat si mai complex, fotografia.
*Horse photography:
Nicole Clare Emanuel






Martina Gates



Len Marks


Scott Trees


Tim Flach




Bob Langrish



And that's all folks ...
Cam atat am reusit eu sa gasesc cu ajutorul lui Mister Google, asa ca daca mai stiti si altii, nu va rusinati si dati-mi sugestii :P

si acum din nou intrebarea magica...Care e preferatul vostru si de ce???

7 comentarii:

  1. mie imi place calul care trage caruta, de ce... nu stiu... pare stapan pe situatie :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe pozele, insa cele mai bune sunt ale lui Tim Flach, cred eu. Mi se par intr-adevar profesioniste si foooarte artistice!(si ati observat ca primul numar de la calul magazin a avut poster si coperta poza lui ;)) :P)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dodo, sunt de acord cu tine + 2 lucruri.
    Nicole Clare Emanuel are de asemenea niste fotografii foarte artistice, si cea de-a doua foto a lui Len Marks e de asemenea superba.
    Ultima poza a lui Tim Flach e superba si cred ca ma reprezinta cel mai bine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo de poze si tablouri , trebuie sa existe si in colectia de timbre cateva exemplare cu cai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cui ii plac caii sunt sigura ca nu poate sa spuna decat "SUPER,MINUNAT,EXTRAORDINAR"! Toate pozele imi plac si ma fac sa ma indragostesc iar, ca atunci cand eram copil si apoi adolescenta, de superbul tovaras al lui Winetoo sau al muschetarilor.Ai avut o idee buna sa postezi picturi sau poze cu cai,personal nu m-am gandit sa caut asa ceva.Te felicit si mai astept si altceva la fel de interesant si distractiv ! MICA

    RăspundețiȘtergere