Pentru Haiduci!




miercuri, 23 septembrie 2009

Horse Art (Part III:Drawings)

Acum am ajus la partea mea preferata, probabil pentru ca cateva dintre prietenele mele iubitoare de cai sunt foarte talentade in acest departament, asa ca doamnelor si domnilor...
*Horse drawings:
Dodo (A.K.A. Ispas Ionascu Doroteea: ) si ei ii oferim primul loc in aceasta sectiune pentru ca e cea mai talentata persoana pe care o cunosc si pentru ca merita tot succesul din lume. Sa nu te lasi de treaba!!!
1.
2.
3.
4.
5.
6.

hmmm...Si acum, ce spune-ti , seamana?
7.


In continurae sa stiti ca sunt foarte multe persoane talentate pe Terra si deci, eu nu m-am putut hotara la nimeni care sa o urmeze pe Dodo, asa ca pun niste desene fara nici o ordine.
Daca voi stiti vre-un artist care merita mentionat separat, nu fiti timizi !!!:P
8.
9.


10.
11.


Acum, exista o metoda mult mai moderna de a desena caluti. Aceasta metoda nu mai implica ca in zilele bune un creion HB (sau ma rog...) ci un creion optic, un laptop si mult talent.

Din nou prima va fi Dodo:
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.


Si din nou nu o sa continui cu nume... Ci doar cu imagini( luate de pe www.howrse.com si www.devianart.com):
20.
21.
22.
23.
24.
25.


Si in final va rog alegeti un preferat si lasati un comment cu numarul lui + DE CE? (Incercati sa alegeti din ambele categorii)

XOXOXOXO

3 comentarii:

  1. deci sunt super toate...preferatele mele sunt 22 ( imi place cum sa jucat cu culorile si liniile calutzului)numarul 16 ( imi spune ceva nu e doar un desen ,superb! ) si in final numarul 7 ( bineintzeles pt ca e apo,si trebuie sa spijinim tinerele talente ) in continuare mentziuni numarul 9 ( frumoase detalii) si 13 (pur si simplu frumos desen)kiss & keep up the good work whit this blog :*

    RăspundețiȘtergere
  2. cativa dintre caii astia se regasesc si in howrse.com :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da, adevarat, se gasesc si pe siteul de pe howrse. Mai ales ca dodo a creat niste cout-uri foarte frumoase pt ei.

    RăspundețiȘtergere