Pentru Haiduci!




marți, 16 iunie 2009

Poezie pentru Dumbo

Un catel nefericit

Sunt negricios si cretos
Dar nu prea dragastos.
DUMBO e numele meu.
Cica sunt rasfatat,
eh...
Mai lasati-ma cu acest sfat
Eu ma simt dezavantajat!
Haine?
Am numai de iarna
Nu tu blugi,
nici macar geci,
M-i s-au crosetat doar,
Din fire uzate
Vai de mama lor
toate.
Cand primesc carnati,
Nici macar nu e feliat!
Va vine sa credeti?
Iar Nestea mi-l da...
in farfurie
Ce obraznicie...
Cat timp cele doua fate
Beau din pahare cu fite...
Nu ca e cam scandalos?
Ce daca eu sunt flocos...
Uneori
Imi dau si cate un os
De ros.
La gat cristale Zvrovski port
Si ce daca? ca doar nu sunt netot.
Si-apoi sa va spun drept
Cel mai mare secret...
Nici de gand astea nu au
Sa-mi cumpere telefon
Nu-i asa ca e beton?
Degeaba am personal un sampon
Cand nu pot vb la telefon.

Va spun drept....OF OF
Ca duc o viata de caine....OF OF


Photobucket
Poezie scrisa de bunica mea, Dodi (pt cei care o stiu) in cinstea lui Dumbo :))
Putin offtopic dar e prea haios:P

Un comentariu: