Pentru Haiduci!




joi, 11 iunie 2009

Plec...Da nu imi iau ramas bun



Ieri am terminat liceul, azi am banchetul...imediat am Bacul si apoi admiterea ... si putine luni de vara ramase alaturi de cei dragi si apoi...PLEC...
Cand i-am zis prima oara mamei mele ca vreau un cal, prima ei intrebare a fost "Si ce faci cu el cand pleci?" ... Din pacate nu am avut decat un raspuns juvenil, iar acum imi iare rau ca nu pot si nu vreau sa imi iau la revedere de la el si de la restul prietenilor si familiei. Oare nu pot sa ii iau pe toti cu mine la facultate? Sau mai bine mut facultatea aici!?
Deci, azi imi vad ultima oara colegii pe care ii stiu de 12 ani! Si acum fac un OFFTOPIC si spun ca imi va fi dor de ei, si de liceu, si de profesori, dar mai ales de ei!!!
Deci, sambata imi vad familia impreuna, sarbatorim un sfarsit de drum, si inceputul altui nou...Care sper eu ca nu va fi un drum nou ci o autostrada cu doua sensuri...Pentru ca am de gand sa ma intorc cat de des pot ( NU scapati voi de mine )...
Si apoi, dupa bac, am sa fac tot ce imi pofteste sufletul, adica nu mare lucru, doar sa petrec timpul cu cei dragi si cu calul meu, pe care nu il voi neglija, tot el va fi lumina ochilor mei. Sincer pot spune ca stiu cum se simte mama cand zice ca o sa ii fie greu fara mine acasa, ca si mie imi va fi greu sa nu fiu acasa.
Fac o mica mentionare pentru cel mai fidel citittor al meu, Domnul Kroner, care a fost singurul care m-a facut sa plang ieri la sfarsitul liceului, nu stiu de ce dar asa a fost... Si multumesc intregii familii ca au venit (Pupici mari mari pt. Robi)!!!
Acum sa revenim ONTOPIC...Apollo meu e gras ca un purcel, bland ca un catelus si foarte mandru :)) Eh lasa tovarase ca mergem noi la Haiducit sa vedem daca grasimile te-au incetinit vre-un pic, desii nu cred.
Concluzia totusi trebuia sa fie ca, atunci cand alegeti sa faceti asa o alegere in viata, fie un caine, cal, pisica, peste sau broasca testoasa, GANDITI-VA la viitor!!! nu doar la clipa prezenta!
Eu una, nu regret nimic, si sper ca totul sa ramana la fel, neschimbat si vestnic vesel :D
Si ca prietenii mei vor ramane aceiasi si la fel!!! (Asta era pt Orsi) :*
Va pupic...Si ma duc sa ma pregatesc pentru terminarea lui Robi!!
Zbye

6 comentarii:

  1. Ana oriunde ai fi, orice ai face esti my best friend!! Dar unde vrei sa pleci, draga mea?:( Nu ai zis nimic ca ne parasesti :(((

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ana ,ma bucur ca ai familia care te iubeste si pe care o iubesti,ma bucur ca ai prieteni multi pe care ii iubesti si care te iubesc,ma bucur si eu de bucuria ta !!!
    Oriunde te-ai duce in lume familia si prietenii iti vor fi alaturi!Nu uita cand vei pleca sa-ti iei visele cu tine,sa lupti pentru ele si satisfactia va fi deplina indiferent de rezultat.Nu te speria de greutatile ce se vor ivi in calea ta! Tu sa fii inteleapta ,mergi mai departe si bucurate de acest dar: VIATA.
    Cu dragoste,MICA

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, articolul e minunat, m-ai lasat cu lacrimi in ochi..pt ca asta urmeaza si pt mine la anu si nu vreau sa ma gandesc... mult succes la bac si la admitere, iti tin pumnii si sunt cu tine! bafta!!!!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Clujul nu e chiar la capatul lumii. In o ora si jumatate ajungi la Reghin sau Tg.Mures, unde calutii si prietenii te asteapta. Apoi si pe langa Cluj trebuie sa alerge niste cai, nu?
    Oameni pasionati sunt peste tot si ei se inteleg bine totdeauna. Pupici si succese.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am citit articolul, m`am uitat numai la poza... ai avut numai fete in clasa? :D by the way... acum vreo 7 luni am baut o cafea la restaurantul ala :D

    RăspundețiȘtergere
  6. :P am avut si baieti, dar ei faceau poza :D

    RăspundețiȘtergere