Pentru Haiduci!




sâmbătă, 6 iunie 2009

Ei sunt prietenii mei:

Vreau de cateva zile sa fac un articol cu dedicatie speciala pentru prietenii mei calareti din toate colturile tarii, cu varste si ocupatii diferite si pe care, intr-un sfarsit ii impreuneaza o pasiune comuna CAII.

Si astfel:

Stiu ca suntem o specie pe cale de disparitie, desii nu stiu daca am fost vreodata destui in tara ca sa constituim o specie, tot ce stiu este ca ma bucur ca am reusit sa cunosc persoane care prefera sa isi petreaca timpul in prezenta animalelor in loc sa se plimbe cu ATV-ul ( :)) ) ...
Orsi, Otilia, Vasi si Dragos am invatat multe de la voi, m-ati ajutat sa inteleg mai bine caii, sa ii admir, sa ii ajut, si la nevoie doar sa ii privesc. Cred ca intrand in "cercul" vostru am ajuns sa inteleg ca indiferent de stilul de calarie, pantofii din picioare si palaria/toca din cap suntem toti la fel si avem aceleasi griji: Bunastarea calului nostru.
Dodo, Eyes, voi sunteti mai mici, si sper ca, cunoscandu-ne pe noi, ati reusit prin noi sa cunoasteti caii. Sper ca pasiunea pe care o aveti sa va urmareasca pana ajungeti la maturitate, cand , posibil, o sa putem muta macar cu un micrometru statutul cailor la noi in tara... Orice este posibil daca crede-ti in visele voastre!!!
Ioana, Mircea, Mugur...Oameni de cai get-beget, care incearca sa aduca calul in viata omului de rand, aratandu-le ca nu trebuie sa fi expert ca sa ai o zi placuta si relaxanta fara poluare si zgomot...
Si Robi, dragul meu, cu ajutorul caruia am reusit sa ajung aici. Iti multumesc inca o data tie si familiei tale ca sunteti, asa cum sunteti, o familie minunata, primitoare si deschisa in fata unei fete straine, care nu stia nimic dar vroia sa participe la orice.
SUNTETI CEI MAI TARI!!!!
am eu ceva cu cuvantul "Oare"...
"Oare cate persoane mai exista ACOLO, in lume, care inteleg iubirea mea pentru CAL?"
Daca ne gandim sa numaram acele persoane... Cate sunt?
Oricate ar fi, ele trebuie PRETUITE!!!Ele sunt cele care va vor fi alaturi la bine si la rau, va sunt prietenii adevarati!


"Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima"

Acum, pe prag de Bac, dupa 19 ani si ceva de stat pe Pamant va multumesc voua ca imi sunteti prieteni :P


Photobucket
Photobucket
Photobucket

5 comentarii:

  1. Mersi mult Ana, imi face mare placere sa fiu prietena ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, multumesc pt cuvintele frumoase. tot ce ai spus despre prietenii tai se vede ca ai spus-o din suflet si ai spus-o foarte frumos. bravo!!
    si sa stii ca sunt fericita ca te am ca prietena :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ..., ..., intradevar: "pe pamant sau in gand..., ne fac sa traim galopand".

    RăspundețiȘtergere
  4. :D Desii nu stiu cine este Doria?Multumesc de comment :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ori ce se intampla ca noi doi tot prieten vom ramanae si pe viata haiduci...robi

    RăspundețiȘtergere