Pentru Haiduci!




joi, 26 martie 2009

Lagarul de la Homorod :(

(DACA SI ASTA ARATA A CAL, CE SA MAI ZIC SI LIPITAN)
Probabil ca ati vazut stirile de la tv despre noua descoperire macabra din lumea animalelor romanesti.... Daca da sau daca nu, va spun eu pe scurt, in comuna Homorod de langa BRASOV!!! exista o herghelie, care nu stiu dc mai poarta numele acesta, unde caii care acum cativa ani valorau mii de euro acum sunt scheleti ambulanti asteptandu-si ultima suflare care ii va duce spre o lume mai buna decat au fost unii instare sa le ofere....Nu debitez mai mult pe tema asta ca a fost deja mestecata destul si nu vreau sa devin "Acces indirect"
Dar ...totusi cu ce nu ma pot impaca eu este...Dc Doamne iartama ii mai tin? ce nu ii vand la badea Gheorghe sau la lelea Floare sau la ...ce stiu eu oameni ca mine, la alte herghelii, nu stiu, zic si eu. Daca tot nu le trebuie si nu ii intereseaza bunastarea lor, ce rost au? Bani nu imi imaginez ca pot sa scoata de pe spatele lor, si atunci? nici macar de abator nu sunt buni.
TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!!!
Aveti vreo solutie? ce putem face?

Folowup:
Cumparata cu 51 de cai in 2007- au murit 11 pana in prezent
Si acum se mai si banuieste ca au anemie infectioasa, ca doar trebe un motiv ca sa ii treaca in somnul de veci, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu