Pentru Haiduci!




joi, 13 mai 2010

Cuvand inainte de Expozitia zonala de la Hodosa

Se pare ca am ajuns sa prind si al III-lea an consecutiv de Hodosa. Si nu mai am emotii, expozitia sa cam "modernizat", nu mai e rurala ca la inceput, cu "fiecare ce are prin curte", deja anul trecut au aparut Lipiteni cu pedigree si ponei adusi din Olanda pe banda rulanta. Cu toate astea noi nu ne lasam, mergem sa ne distram, curatam si slefuim caii, suntem HAIDUCI!

Pentru inceput vreau sa va spun ca am mai facut un capastru, si mi-a iesit super!!! L-am facut de data asta dintr-o coarda mai groasa, si mai trebuie sa fac inca unul, e cam tarziu si maine plec devreme sa fac baitza la Apo, asa ca nu am timp sa ma filmez, dar PROMIT ca o voi face! E chiar usor, desii am renuntat la unele noduri pe care le face "tipul din filmulet" pentru simplul motiv ca sunt prea complicate si problema se poate rezolva mult mai usor.
(Daca va grabiti si aveti nevoie de capastru repede si nu va iese- ADD la messenger si discutam)

Deci, dupa cum spuneam- maine Expozitia Zonala de Cabaline Hodosa- facem baitza la Apo, dam shaua cu ulei si la drum. Uratine succes, nu am speranta la vre-un premiu, dar macar sa ne distram si Apo sa se comporte exemplar!

Ne auzim duminica cu noi vesti si poze.

XOXO
Photobucket

8 comentarii:

  1. Cand are loc expozitia de la Hodosa?

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos de capastru

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze.
    Am citit postul pe diagonala si apoi am observat gafa.
    Cum a fost?
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost super, urmeaza un articol cu poze, filmulete si pareri de la expozitie.
    Dar cine esti?:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Astept cu interes postul.
    Sunt pasionat de cai insa din pacate nu reusesc sa petrec asa mult timp printre ei ca tine.
    Ma interesa expozitia ca e destul de aproape de socrii mei ce stau in Toplita si era o buna ocazie de a ajunge si eu anul asta da a fost prea din scurt.
    Si cu abilitatile de calculatorist stau prost iar ca anonim e cel mai usor pentru mine.
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  6. In cazul acesta bine te-am "gasit" printre noi Anonim :P
    Imi pare rau ca am postat asa tarziu data expozitiei, dar si eu am aflat tarziu si a doua zi am postat!
    Pozele de la expozitie cred ca va mai dura pana sa le pot pune din cauze tehnice :(
    ORicum, daca treci prin zona, te primesc cu placere la o vizita si chiar o calarie daca esti dispus. Eu sunt in Reghin!
    Invitatie deschisa pentru oricine! Cu conditia sa ma anuntati inainte sa nu fiu la faculta'.

    Si daca tot esti, Anonim, spune-mi ce ti-ai dori sa vezi, sau ce te-ar ajuta sa fie pe blog!?

    Xoxo Mury

    RăspundețiȘtergere
  7. Marian numele anonimului.

    Orice ma intereseaza, spre exemplu ce echipament luati in ture dupa voi, cum il fixati de sa eficient, o descriere a harnasamentului cu observatii personale...

    Multumesc de invitatie, in concediu poate ajung.
    De se intampla sa mai faceti o tura in Calimani cu plecare din Lunca Bradului as vrea sa ma anunti si pe mine te rog.

    RăspundețiȘtergere
  8. Incantata de cunostiinta Marian, si poti fi sigur ca daca mai facem ture calare o voi face public!

    O sa incerc sa fac si un post cu echipamentul pe care eu, personal, il folosesc, dar sa treaca vremea asta urata, ca nu ai spor pe ploaie!

    Pana atunci, daca vrei sa vb pe mess: mury_ana2000
    Mai schimbam pareri :P

    RăspundețiȘtergere