Pentru Haiduci!




miercuri, 14 aprilie 2010

How to: Make a rope Halter? (Capastru din coarda/franghie)


M-am gandit sa incep o noua serie pe blog, una care sa ne ajute ( si pe mine si pe voi) sa descoperim unele lucruri noi. Sau cum sa facem ceva cu mana noastra.

Vreau sa incep cu ceva ce si eu, personal o sa folosesc satamana asta pentru Apollo, adica un capastru facut din coarda subtire fara nici un fel de mecanism complicat, doar o coarda.
Din cate vad eu, este un lucru care poate fi facut usor, ieftin si foarte foarte rezistent si sigur!
Va pun filmuletele de tutorial de unde am sa incerc si eu, si apoi, o sa ma filmez si eu facand acelas lucru, sa vedem ce iese?!
Urati-mi succes!!!
si, normal sa vedem daca ii place si la Apollo.







Cateva transformari ca sa ne fie mai usor:
21 feet = 6,4 m
10 inch = 25 cm
7 feet = 2,1 m
6 feet = 1,8 m
12 inch = 30 cm
5 inch = 12 cm
8 inch = 20 cm

Succes!!!Si daca vede-ti ceva la fel de interesant "To do yourself", just tell me :D

2 comentarii:

  1. "Sau cum sa facem ceva cu mana noastra" priceless!! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa reusesti, mie nodul fiador nu mi-a iesit tocmai ca in filmulete dar nu se desface. Trebuie exercitiu banuiesc.
    Succes.

    RăspundețiȘtergere