Pentru Haiduci!




sâmbătă, 10 aprilie 2010

Drum bun, casa noua, cu noroc!!!

Mi-am luat pulsul azi dimineatza si era 98 :D Normal e undeva in jur de 75, cel putin din cate stiu eu.
DA!!! aveam emotii, nu e clar!

Oricum totul a decurs cat se poate de bine, si aproape fara nici un incident (in afara de unele T.I.R.-uri care ne-au iesit in cale)
Mersii Mircea!!!

Va las pe voi sa judecati, stiu ca animalutele sunt murdare, noroiul e sfant!
De acum Apollo are 4 noi gagici: Dora (sefa, cu parul blond!), Sello (cel mai calm cal EVER, sur), Doina (Apo a copilarit cu ea, deci se inteleg, murg) si Poneiul cum ii zice Calin (Manzul)

Haha, vizionare placuta :D



2 comentarii:

  1. pai ce e de zis ...e foarte bine ca Apollo a ajuns cu bine la noua lui casa. bine inteles este si meritul tau pentru ca ai avut grija sa ajunga cu bine:P. oricum stii ce parerea am eu despre aceste animale(:X:X) asa ca nu e nevoie sa zic prea multe. sper sa nu renunti la aceste minunate animale niciodata. bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, si sti bine ca nu renunt!
    In schimb incerc sa te mai temperez pe tine...
    Succes si tie, dar rabdare mai multa!!!

    RăspundețiȘtergere