Pentru Haiduci!




joi, 26 noiembrie 2009

Noi haiduceli ( a facut cineva POC!!!)



Astazi am organizat o tura calare pe malul "riului" Mures, si in incercarea de a-l traversa am cazut putin in namol (veti vedea in video-urile ce urmeaza), ne-am luat la intrecere cu "niste" caprioare si am stat la taclale cu multe rate salbatice.(+munti, munti, munti de noroi pe haine si in gura la unii participanti)
P.S.: Mai era sa rup o creanga cu capul, dar in rest toate bune :P

Acum sa trecem la FINALUL bine definit al aventurii.(Filmat de tata)
I.Venirea acasa:

II.Jos echipamentul, gata pe ziua de astazi.
Protagonisti: Robi+Laguna, Eu+Apollo si cameramanul tata.

III. BIG BANG! Teoria coliziunii dintre Robi si Apo

ENJOY!!!

Un comentariu:

  1. Foarte frumosi caii!!!mi-a placut mult"venirea acasa" si totusi de ce Robi a venit stand in sa gresit?Mi sa parut amuzant,a avut ceva probleme pe drum.....sper ca nu....dar si celelalte filmari mi-au placut...si inca o data foarte frumosi caii.Ce rasa sunt?

    RăspundețiȘtergere